مسئولین و بچه های دبیرستان شهید صیاد شیرازی بخوانند.......
منتظران امام زمان (منجی) (WAITING FOR SAVIOUR)
یـا أیهـا الناس انتم الفـقـرا إلی الله والله هو الغنی الحمـیـــد. ای مـردم شما همه فقیـر و محتاج و نیازمند به خداونـد هستیـد و تنها خداوند است كه بالذات بی نیاز و غنی و ستوده صفات است

ایناها افتخار نیست باور کنید افتخار نیست

مسابقات فوتبال از ساعت 7 صبح تا ساعت 5 بعدازظهر دارن دوستان فوتبال بازی میکنند بعد اسمش چیه مسابقات دهه فجر..........

امروز من رفتم با چند نفر آقایون نا آگاه صحبت کردم میگم به خاطر نماز نه به خاطر من فقط و فقط 10 دقیقه مسابقتون رو متوقف کنید.

اصلا من موندم اصول وجودی دهه فجر چیه ؟ اصلا مگه نطام جمهوری اسلامی با نطام شاهنشاهی چی فرق اصلی داشت ؟

خود امام خمینی توی یکی از خطبه هاشون میگن مردم یا باید مصرف گرایی و راحتی و غرب زدگی رو انتخاب کنن یا عزت و استقلال و شرف دینی و سختی و مشقت رو که حتما مردم ایران دومی رو انتخاب میکنن.

این نظام اومده ما رو به خدا نزدیک تر کنه و الهی تر بشیم نه اینکه خراب تر بشیم.

رفیق من اگر قرار باشه نه اینو به دست بیاریم نه اون از اینطرف میشیم مونده از اونطرف میشیم رونده.غیر از اینه ؟؟؟؟

 

من خیلی ناراحت شدم بعضی از عزیزان شانه خالی میکنند از زیر بار مسئولیت و میندازن به گردن یکی دیگه.

جالبه به یکی دیگه از این عزیزان میگم میخواد نماز برگزار بشه.میگه خب بشه.

 

وای به حال بعضی از شماها که اینقدر جاهل و نادان هستین.جواب امام عصر خودتون رو میخواین چی بدین ؟ بگین داشتم فوتبال بازی میکردم

 

مگه ما نداریم که گفته شده اگر لحظه ایی زمین از حجت خدا خالی بمونه ، زمین از شدت گناه اهل خودش رو به درون خودش فرو میبره ؟؟؟؟

واقعا نداریم ؟؟؟؟؟؟ اون حجت خدا.خود خدا اونم برای اوناها واسه خودت یعنی انصافا وقت نداری و نمیتونی فقط و فقط 10 دقیقه به خاطر کسی که تو رو آفریده به خاطر کسی که در رحم مادرت تو رو روزی داده به خاطر کسی که بهت 2 فرشته یعنی پدر و مادر داده به خاطر کسی که همه چیز و همه چیز رو حتی وجودت رو بهت بخشیده تشکر کنی ؟؟؟؟؟؟

اونم فقط 10 دقیقه !!!!!!!!!

 

من قبلا گفتم و الآنم میگم و بعدا هم خواهم گفت این راهی که دارین میرین به بی راهه هست

فوتبال و مسابقه و هر چیز دیگه بهونه هست

 

خدا و پیغمبری هم حساب کنی فردا بهت نمیگن چندبار فوتبال بازی کردی میگن چقدر به نمازت اهمیت دادی .

 

همه ایناها رو با توی بچه به ظاهر مسلمونم.

 

ما اصل رو ول کردیم چسبیدیم به فرع.

 

انشاالله فقط یکم نه زیاد بفمین دارین چیکار میکنید.

 

یا علی.


(بهترین لینک باکس)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: پنج شنبه 12 بهمن 1386برچسب:,
ارسال توسط مسعود امینیان
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 343
بازدید کل : 104986
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1

آپلود پارسی